برنامه حسابداری هلو
برای بک آپ گیری روش های زیادی را پیشنهاد داده که در اینجا به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم
۱- بک آپ گیری روی هارد
در این روش شما پس از نصب برنامه هلو یک فولدر به نام holoo.back روی درایوی که برنامه روی آن نصب شده است ( در اکثر مواقع درایو D می باشد ) ایجاد می شود که شما هربار هنگام خروج از برنامه اگر آیتم خروج و تهیه ی نسخه پشتیبان را انتخاب کرده باشید برنامه بطور اتوماتیک یک بک آپ در مسیر holoo.back برای شما ذخیره می کند
۲- بک آپ گیری اتوماتیک در درایو C
هنگام نصب برنامه هلو ، یک فولدر به نام win.sql در داخل درایو C و داخل فولدر windows می سازد و پس از اینکه شما هنگام خروج آیتم خروج ار برنامه و تهیه ی نسخه پشتیبان را انتخاب کنید برنامه بطور اتوماتیک یک بک آپ نیز داخل win.sql ایجاد می کند .
لازم به ذکر است که در داخل فولدر win.sql فقط سه بک آپ اخر نگهداری میشود )
۳- بک آپ گیری روی فضای ابری
بک آپ گیری در فضای ابری به دو صورت می تواند انجام گیرد
حالت اول به این شکل است که شما در یکی از فضاهای ابری همانند گوگل درایو و یا داپ باکس یک اکانت باز کنید و هر روز یک بک آپ به این فضای ابری ارسال کنید
حالت دوم نیز ارسال بک به ایمیل خودتان می باشد ، خیلی از افراد نمی دانند که می توانند به ایمیل خودشان هم ایمیل ارسال کنند . پس شما می توانید پس از اینکه بر روی سیستم بک آپ گرفتید ، همان بک آپ را نیز به ایمیل خودتان ارسال کنید .