آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

معرفی واسطه در برنامه حسابداری هلو

دوستان عزیز همانطور که اطلاع دارین در حسابداری هلو کدهای متوسط به بالا امکان اضافه نمودن واسطه وجود داره برای این کار شما بایستی ابتدا نامم واسطه خود را در قسمت اشخاص مانند یک طرف حساب معمولی وارد کنید .

برای این کار از منوی امکانات و اطلاعات پایه بر وری آیکون طرف حساب کلیک کرده و سپس طرف حساب جدید را انتخاب می کنیم

 

آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

 

حال در پنجره مقابل نام شخصی را که می خواهیم به عنوان واسطه معرفی نماییم بایستی وارد کرده و تایید را می زنیم

آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

 

حال در پنجره طرف حساب ها خواهیم بود و نام طرف حساب جدید را بالا می بینیم و در این حالت به منوی تعریف نوع حساب رفته و تیک واسطه را فعال می کنیم و اگر بخواهید می توانید میزان پورسانت مورد نظر برای آن شخص را نیز در مقابل آن بنویسید و البته در هنگام ثبت فاکتور ازشما مجدد میزان پورسانت رو خواهد خواست

 

حالا در قسمت پایین فاکتور تیک واسطه را ملاحظه می کنید که با فعال کردن آن می توانید نام اشخاصی را که به عن.ان واسطه تعریف کرده اید را درآنجا ببینید و با انتخاب شخص مورد نظر فاکتور مذکور را با واسطه گری آن شخص ثبت می کنید و در آینده می توانید از آن گزارش بگیرید و میزان پورسانت تعیین شده را به آن شحص واسطه بدهکار خواهید شد

آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

 

فیلم کامل آموزش حسابداری هلو را از اینجا می توانید خریداری نمایید

 

نصب چند برنامه حسابداری هلو در یک کامپیوتر

سوالی که برای بعضی از حسابدارها و یا کاربران  حسابداری هلو پیش میاد این است که آیا می تونن تو یک کامپیوتر چند برنامه حسابداری هلو را نصب کنند ؟

البته این سوال بیشتر زمانی مطرح میشه که یه حسابدار می خواد با برنامه حسابداری هلو ، حساب و کتاب چندین شرکت رو انجام بده و یا یک شخص تو شرکت و یا مغازه خودش می خواد حساب کتابهای شرکتش رو از اول وارد کنه ولی نمی خواد حسابهای سالهای گذشته رو هم از دست بده .

خوپ جواب اینه که نمی شه بیش از یک برنامه حسابداری هلو رو برو روی یک کامپیوتر به سادگی نصب کرد و اگه هم این کار انجام بگیره به احتمال زیاد دیتا بیس برنامه دچار مشکل خواهد شد و در ضمن هزینه اون هم زیاد میشه و هزینه تمدید و پشتیبانی برنامه حسابداری هلو هم زیاد میشه . در عوض شرکت طرفه نگار برای این موضوع یه راه حل ساده و کم هزینه داره و اون هم اینه که شخص  از کیت ۱۰ شرکتی استفاده بکنه و با این روش میتونه حساب وکتاب چند شرکت و یا فروشگاه رو بطور کاملا مجزا و دقیق در یک کامپیوتر نگه داره .

(( برای خرید کیت ۱۰ شرکتی به نزدیکترین نمایندگی شرکت طرفه نگار و یا سایت هلو مراجعه نمایید ))

 

ذخیره اطلاعات حسابداری هلو ( بک آپ گیری )

برخی از کاربران برنامه حسابدرای هلو فکر می کنند که اطلاعات آنها برروی قفل شخت افزاری سبز زنگشان کپی می شود و در ورژنهای جدید SLM که قفل نیز حذف شده است کار باز هم مشکل تر شده .

ولی باید این نکته رو حتما در نظر بگیرید که در برنامه حسابدرای هلو ، اطلاعات به هیچ وجه برروی قفل ذخیره نمی شوند و آن قفل فقط جهت راه اندازی برنامه می باشد و هیچ نقش دیگری ندارد .

اطلاعات برنامه حسابداری هلو برروی هارد شما ذخیره می شود و اگر هنگام خروج از برنامه دکمه خروج و تهیه ی کپی پشتیبان را بزنید ، یک بک آپ اضافه هم در فولدر winsql  واقع در فولدر ویندوز بطور اتوماتیک می سازد که در زمانهای ضروری بسیار کاربردی می باشد .

البته در ورژنهای جدید امکان بک آپ گیری در فضای ابری دراپ باکس نیز فعال شده است که آموزش آنرا می توانید در مجموعه آموزشی هلو اسمارت به آدرس www.5mintowin.ir یا این لینک خریداری کنید .

آموزش حسابداری هلو

هنگام استفاده از بارکدخوان ، نام کالا میاد ولی میگه کالای مورد نظر یافت نشد

دوستان عزیز چند روز پیش این مشکل برای یکی از مشتریان خوبمون اتفاق اقتاده بود که چون توی آموزشها به این نکته اشاره نکردده بودن خواستم اینجا براتون بنویسم

اگه شما فروشتون رو می خواهین با باکد خوان انجام بدین و بارکدهاتون هم استاندارد خود برنامه هستش و توی فاکتور هم کلیک راست ماوس رو زده و جستجوی کالا براساس بارکد رو انتخاب کردین ولی با این تفاسیر باز هم براتون میگه کالای مورد نظر یافت نشد و باوجود اینکه شما از اون کالا موجود هم دارین ، مطمئن باشید که جستجوی کالا با شرط کلمه خاص رو فعال کرده اید و باید از تنظیمات ودیریتی ، تنظیمات نرم افزار ، قسمت کالا ، تیک چستجوی کالا براساس کلمه خاص رو بردارین

با آرزوی موفقیت مجموعه آموزشی پنج دقیقه تا موفقیت

 

آموزش حسابداری هلو – انتخاب سرفصل در فاکتور ضایعات

دوست گرامی اگر شما از برنامه حسابداری هلو با کیت مرکز هزینه و درآمد استفاده می کنید می توانید با اضافه کردن کیت انتخاب سرفص در فاکتور ضایعات ، هر کالای ضایعاتی را که بخواهید به یک مرکز هزینه اختصاص دهید . با این عمل شما می توانید چندین پروژه با یک کامپیوتر و یک برنامه مدیریت کنید که هر کالا و یا محصولی را که بخواهید به یک پروژه ارسال کنید و کالا یا محصول در آن پروژه مصرف شود ، با استفاده از این کیت به راحتی می توانید نیاز خود را مرتفع نمایید .

آموزش حسابداری هلو – ثبت وام دریافتی

دوستان عزیز یکی از سوالاتی که برای خیلی از کاربران پیش میاد ثبت وام دریافتی از بانک رو چطور تو برنامه حسابداری ثبت کنند

برای این کار بایستی کیت اقساط روی برنامه نصب باشه و در این صورت در قسمت امور مالی آیتمی به نام اقساط اضافه میشه

آموزش حسابداری هلو اقساط

آموزش حسابداری هلو اقساط

 

در این قسمت شما می توانید وارد قسمت اعمال اقساط شده و از آنجا اعمال اقساط خودمان را می زنیم

 

آموزش حسابداری هلو اقساط

آموزش حسابداری هلو اقساط

 

حال در این قسمت می توانید مبلغ وام دریافتی و تعداد اقساط و تاریخ سررسید هرکدام ازاقساط رو مشخص نمایید

 

مطالعه بیشتر