آموزش حسابداری هلو – ثبت حقوق و دستمزد در برنامه حسابداری هلو

امتیاز 4.00 ( 2 رای )

حقوق و دستمزد در برنامه حسابداری هلو

دوستان عزیز در این مقاله می خام براتون در مورد ثبت حقوق و دستمزد در برنامه حسابداری هلو آموزش بدم .

قبل از هر چیزی بایستی براتون یاد آوری کنم که در برنامه حسابداری هلو شما نمی توانید مانند برنامه های مخصوص حقوق و دستمزد ، با وارد کردن ساعات کاری و حق اولاد و اضافه کاری و .. سایر موارد دیگه یک ریز حساب مخصوص کارکرد یک ماهه ی هریک از کارمندان و کارگران را محاسبه نمایید . به همین دلیل بایستی برای محاسبه حقوق فرموله هر یک از کارمندان ، بصورت مجزا در برنامه دیگه ای آنها را محاسبه کرده و یا بصورت دستی اونا رو محاسبه کنید و بعد از محاسبه اونا رو تو برنامه وارد کرده و حقوق پرداختی هر یک از کارمندان و کارگرانتان را وارد نمایید .

حقوق و دستمزد برنامه هلو

حقوق و دستمزد برنامه هلو

خوپ مزییت این کار به خاطر این است که :

۱- حقوق و دستمزد پرداختی به کارمندان در سود و زیان برنامه حسابداری تاثیر داشته و سود و زیان را دقیق تر محاسبه نماییم .

۲- بتوانیم در هر لحظه اطلاعات دقیقی در مورد پرداختی حقوق به هر یک از کارمندانمان را داشته باشیم .

ثبت حقوق و دستمزد در ورژنهای مختلف برنامه حسابداری هلو

با توجه به امکانات ورژنهای مختلف برنامه حسابداری هلو به سه حالت در کدهای مختلف می توانیم حقوق و دستمزد را ثبت نماییم :

– ثبت حقوق و دستمزد در برنامه حسابداری هلو کد ۱۱

حسابداری هلو کد ۱۱ به دلیل ساده بودن روش ورود اطلاعات و کاربری برای افراد با اطلاعات کم به نحوی طراحی شده است که به سادگی بتوانید حقوق و دستمزد برای هر یک از کارمندان و کارگران خود معرفی نمایید . البته تفاوت این کد با کدهای دیگر اینجاست که شما نمی توانید سرفصل کل جداگانه ای رو برای این امر انتخاب کنید و بایستی حقوق کارمندان خود را در سرفصل هزینه ها معرفی نمایید . در این حالت در گزارش گیری ها نمی توانید بصورت کلی از سرفصل کل حقوق گزارش مجزا تهیه نمایید .

با این حال به راحتی حساب و کتاب حقوق های پرداختی به هر یک از کارمندان خود را دارید و هر زمان که به کزارش خاصی از هر کدام از کارمندانتان احتیاج داشتین می توانید گزارش گیری نمایید . و در ضمن این کار باعث می شود حقوق های پرداختی شما در سرفصل هزینه ها قرار گرفته و سود و زیان شما را با دقت بالاتری محاسبه نماید .

 

آموزش حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

آموزش حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

 

آموزش حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

آموزش حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

 

حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

– ثبت حقوق و دستمزد در برنامه حسابداری هلو کد های ۱۲ و ۱۳

در برنامه های حسابداری هلو کد های ۱۲و ۱۳ شما می توانید علاوه بر اینکه همانند کد ۱۱ که در بالا توضیح دادیم حقوق و دستمزدهای پرداختی رو در سرفصل هزینه ها ثبت کنید ، می توانید سرفصل کل جدید دیگری با عنوانهای مختلف همانند حقوق با ماهیت بستانکاری ایجاد نمایید تا بتوانید گزارشهای بهتر و کاربردی تری از حقوق های پرداختی برای خود و یا شرکت تابعه خودتان تهیه نمایید

 

آموزش حسابداری هلو - ثبت حقوق دستمزد

آموزش حسابداری هلو – ثبت حقوق دستمزد

 

آموزش حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

آموزش حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

 

آموزش حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

آموزش حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

 

آموزش حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

آموزش حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

 

 

– ثبت حقوق و دستمزد در برنامه حسابداری هلو کد های شرکتی به بالا

در برنامه حسابداری هلو کدهای شرکتی متوسط به بالا شما همانند کدهای ۱۲ و ۱۳ به راحتی می توانید سرفصل کل حقوق و دستمزد را معرفی کرده و در هر زمان گزارشات متنوع از تمام حقوق های پرداختی و یا حقوق یک کارمند و یا کارگر تهیه نمایید .

 

آموزش حسابداری هلو - حقوق و دستمزد

آموزش حسابداری هلو – حقوق و دستمزد

برای این کار از منوی عملیات مالی / سرفص جدید   را انتخاب کرده و سپس در قسمت تعیین حساب جدید یک حساب کل معرفی می کنید  نام آنرا مانند حقوق و دستمزد می نویسیم

 

آموزش حسابداری هلو

آموزش حسابداری هلو

 

در نظر داشته باشید که برنامه از شما انتخاب ماهیت و انتخاب گروه را می پرسه که در انتخاب ماهیت بایستی بدهکار و انتخاب گروه رو هم هزینه تعیین کنید تا حقوق های پرداختی از سود شما کم بشن .

دوستان عزیز تمامی این مراحل به همراه صدها نکنه مهم و اموزشی را در فیلم آموزش حسابداری جامع هلو تهیه کرده ایم که به راحتی از اینجا می توانید با مبلغ بسیار کم خریداری کرده و در برنامه حسابدای هلو ، حرفه ای شوید

 

فیلم آموزش حقوق و دستمزد را که داخل آپارات قرار داده ایم می توانید از اینجا مشاهده کنید .

یک نکته در مورد این آموزشهای بالا بهتون بگم ، اون هم این است که شما می توانید هرگونه هزینه ای مانند هزینه غذای کارمندان و یا هزینه اسنپ و تپسی و یا هز هزینه دیگه ای رو که شما انجام می دین و بایستی در پایان از سود شما کسر گردد را می توانید به همان روشهای فوق عمل نمایید .

هدف از ثبت هزینه ها بدست آوردن دقیق ترین سود ممکن با کمترین احتمال خطا می باشد که یکی از بزرگترین اهداف استفاده از هر برنامه حسابداری ایجاد نظم در کارها و حساب و کتاب ها است .

به قول یکی از بزرگان :

هر عملی رو که بشه ثبت کرد ، قابل مدیریت و برنامه ریزی است و هر عملی که قابل برنامه ریزی و مدیریت باشه ، قابل پیشرفت و توسعه است

 

دوستان عزیز یکی از بهترین روشهای استفاده از برنامه حسابداری هلو ، اطلاع از امکانات برنامه می باشد که بسیاری از این امکانات در برنامه وجود دارند و به دلیل عدم آشنایی شما عزیزان با این امکانات ، استفاده از آن را برای شما مشکل می کند . به همین دلیل توصیه می کنم که از آموزشهای متعددی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید چرا که با مطالعه این آموزشها شما می توانید در برنامه حسابداری یک حرفه کامل بشوید .

مطالعه بیشتر